Prekių keitimas ir grąžinimas
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 6.362 straipsniu, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo grąžinti tinkamos kokybės prekes, įsigytas elektroninėje parduotuvėje. Tai reiškia, kad jei pirkėjui nepatinka rūbo spalva, dydis ar modelis, jis gali grąžinti prekę per 14 dienų nuo jos gavimo, o pardavėjas privalo grąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pinigai už prekes grąžinami per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
Atkreipiame dėmesį, kad prekes galima keisti ar grąžinti tik tuomet, jei yra laikomasi šių sąlygų:
Prekė turi būti nenaudota. Jei prekė buvo naudota, jos grąžinti negalima. Tai reiškia, kad prekė turi būti be jokių naudojimo žymių ir tokios pačios būklės, kokios buvo parduota, su nepažeistomis ir nenukirptomis etiketėmis. Jei dydis, spalva ar modelis netiko, nenaudotą prekę galima keisti į kitą tos pačios vertės prekę. Keičiant į pigesnę prekę, kainos skirtumas bus grąžintas. Jei norite keisti į brangesnę prekę, reikia padengti kainos skirtumą. Keitimo atveju pakartotinis pristatymas Jums nieko nekainuos.
Prekė turi būti nesugadinta. Bet koks prekės sugadinimas po pirkimo panaikina galimybę ją grąžinti. Pavyzdžiui, jei rūbas grąžinamas su ryškiomis dėmėmis, laikysime, kad prekė yra sugadinta, todėl turime teisę atsisakyti priimti grąžinimą. Gavę grąžinamą ar keičiamą prekę, ją kruopščiai patikrinsime ir įvertinsime. Jei prekė atitiks mūsų reikalavimus – ji nebus dėvėta, skalbta, pažeista ar sugadinta, o etiketės bus nepažeistos, – informuosime Jus el. paštu apie prašymo patenkinimą.
Grąžinimo atveju – pinigus pervesime per 5 darbo dienas nuo prekės gavimo.
Keitimo atveju – naują prekę išsiųsime per 5 darbo dienas nuo gautos pakeitimui prekės.
Jeigu išpakavę siuntą pastebėjote siuvimo broką, dėmę ar bet kokį kitą trūkumą, kuris, Jūsų manymu, neturėtų būti, prašome nufotografuoti prekę ir atsiųsti nuotraukas el. paštu info@peuse.lt arba susisiekti su mumis per Facebook ar Instagram platformas. Labai svarbu apie rastą defektą informuoti iš karto – prieš grąžinant prekę. Gavę prekę be išankstinio pranešimo apie defektą, galime manyti, kad pažeidimas atsirado dėl pirkėjo, ir tokiu atveju galime atsisakyti grąžinti pinigus.
Prekės, kurių detalės (pvz., išmatavimai) buvo keičiamos pagal individualius poreikius, pagal įstatymą negali būti keičiamos ar grąžinamos.
Prekės grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl jos nekokybiškumo. Jei grąžinate nekokybišką prekę, mes įsipareigojame pakeisti ją analogiška preke arba, jei tokios prekės neturime, grąžinsime visą už prekę sumokėtą sumą.
Pirkėjas atsako už saugų prekės grąžinimą. Jei siunta pasimeta siuntimo proceso metu (pvz., terminaluose), už tai atsako pirkėjas ir turi pats spręsti su siuntų tarnybomis visus su tuo susijusius teisinius klausimus.
Grąžinimo būdai Lietuvoje: Prekes galite grąžinti per OMNIVA, LP EXPRESS arba DPD Pickup paštomatus.
Prekių grąžinimas iš užsienio: Prekės iš užsienio grąžinamos registruota pašto siunta adresu: Inesa Tretjak, Hetitų g. 30, Vilnius, Lietuva, LT–11312 Tel.: +370 693 47414
Prekių grąžinimo terminalai Vilniuje:
DPD Pickup siuntų terminalas: Kalnėnų Maxima DPD paštomatas 203, MORAVŲ G. 7, VILNIUS
LP EXPRESS savitarnos terminalas: Maxima, Moravų g. 7, Vilnius
OMNIVA savitarnos terminalas: Vilniaus MAXIMA Moravų paštomatas, Moravų g. 7
Siuntinį adresuokite: Peuse, MB, nurodydami pasirinktą terminalą su jo adresu. Kontaktinis telefono numeris: +370 693 47414
Jei grąžinate kokybišką prekę, grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Jei grąžinate ar keičiate nekokybišką prekę, grąžinimo išlaidos nebus Jums taikomos – jas padengia pardavėjas. Gavę nekokybišką prekę, susisiekite su mumis el. paštu: info@peuse.lt, ir mes suderinsime visas grąžinimo ar keitimo sąlygas.
Mūsų tikslas – užtikrinti, kad pirkimo patirtis būtų patogi ir maloni. Mes siekiame, kad prekės, kurias įsigysite mūsų elektroninėje parduotuvėje, Jums patiktų ir būtų mielai dėvimos kasdien, darbe ar ypatingomis progomis. Jei pageidautumėte pakeisti įsigytą prekę į kitą ar ją grąžinti, susisiekite su mumis el. paštu: info@peuse.lt, ir mes Jums mielai padėsime. Šiuo el. paštu taip pat rašykite, jei iškiltų papildomų klausimų. Linkime Jums ne tik malonaus prekių nešiojimo, bet ir šviesiausių akimirkų jas dėvint!
Mūsų įmonė
Sekite mūsų veiklą socialiniuose tinkluose
Ar norite pirmas sužinoti apie naujienas, mūsų veiklą ir geriausius pasiūlimus? Užsiprenumeruok mūsų naujienlaiškį.
© 2024. All rights reserved.
Pristatymas